rama2 terbang

SELAMAT DATANG KE DUNIAKU

Sunday 15 September 2013

annual dinner 2013

ASSALAMUALAIKUM, hello, hai
lama sungguh x menyinggah laman storytuanputeri ni.. bkn xnk singgah tapi masa x mengizinkan, kononnya la.. padahal otak membeku, jiwa kosong, minda lemah untuk mengayat dlm entry ini..
hari ini aku akan cuba hbskan entry ni.. no more draft..

disebabkan smalam aku bru hbs beranual dinner dgn tema black n red, so ada la bnda nk dicritakan.. dinner ni untuk pljr dip pend awal kanak-kanak. sem1-sem5 trlibat, ada jga sem yg degil n xmau joint, yg tu diorang pnyer msalah..

mari nk cter psl sem 4 pnyer gelagak.. sem 4 ni mmg kpala giler kowt, tapi sem 4 jgk yg memeriahkan suasana dwn tu,, masa anual dinner ni, aku kena jadi usher, bkn sbb nak tapi niat menolong bdk sem 5.. aku xthu mcm mana aku blh trlibat dlm jwtan kuasa untuk annual dinner ni. kemalasan mnjadi usher mmg xtrkata..

bdk kls aku ni, kalu x bt kecoh mmg xsah..., tapi kekecohan ini la memeriahkan lagi suasana.. xpe2 kami kan senior, jadi adik2 xleh nk kata apa la., haha

annual dinner ni kami telah mencipta satu trademark baru.. #nakbuatmakansangat.. ada crita disebalik trademark ni.. hnya kami yg memahami..

jom kita usha gmbr awek2 n jejaka masa annual dinner... kita tgk dressing diorang.. mmg xnak klah..

 pertama kali, aku nk perkenalkan jurukamera kls kami.. dia mmg suprb la.. love you bidie..
<3... bdk kls lain xde yg shbt bidie

simbolik sem 4... #adilahadenan,,,

bab drama masa nk ambik gmbr,, mmg pndai blako... ni tntu kes duk kenat princess arfah...

 penolong pengarah program dah mcm pengarah program,, tan sri yg slalu busy... good job faiz..

si skirt kembang ni.. mmg suka sngt la mnyibuk di dpn.. nsb baik x lndung muka aku.. 

 skali lagi kami brdrama.. kononnya brebut bear,, kami mmg mcm ni

 sem 4: pakk sem 4 trbaik la.. mcm2 ragam..

kami brpadu tnga untuk... smangt kami xkan pudar.

 pncrian model top 5... 

 muka bajet ayu..  

model sem 4.. ada bakat smuanya.. plih2...

 ni la partner usher aku.. muka ni je...

 bersama sweety.. umi yg comelllllllllllllllll.................

muka xcited.... kami pnyer prangai..
muka lth dh duk snyu,.. hipokrit trslah...

posing lagi, posing lagi.....

xkira brpakain mcm mana.. kalu kami kata nk lompat,, kami akan bt jgk..

terselit model lelaki d blkang.... 

pasangan tan sri n puan sri..  diorang pling meletopppp........

No comments:

Post a Comment

laGu