rama2 terbang

SELAMAT DATANG KE DUNIAKU

Wednesday 24 July 2013

i wish i'm still s kid...

ASSALAMUALAIKUM..
 salam 16 ramadhan. begitu cpt masa brlalu..pejam celik pejam celik dah nak hbs bln ramdhan thn ini...  rasanya bru klmarin aku first trawih dgn kwn2.. "ku mengharapkn kan ramadhan kali ini penuh makna......... lirik lagu, " selama 16 hari aku menyambut ramadhan thn ni tapi xsekali pun aku brpuasa dgn abah n ma. trpksa berpuasa di perantauan di negeri orang, xde siapa2 cuma kwan2 yang aku ibaratkan macam keluarga ke dua ku di sini. mereka tmpt aku mengadu, tempat kami bermain bersama, pergi trawih sama, membuat asigmnt sama, semuanya akan trsemat dalam memori trindah dalam hidupku. nnt akan ku crita smuanya kepada gnerasi ku pada masa akan dtg. 2 pun kalu aku di beri peluag untuk melahirkan generasi akan dtg.. :) 

ramadhan kali ini aku n bdk kls aku sngt sngt sbuk dgn huge program.. tiga program bsr kami kena hndle. ini bkn ngada2 nk joint program tapi ini adalah asigmnt kami, yg kami kena praktis btul2 adalah program untuk bi.. aku plih untuk berdrama... ssh bangat nk berlakon drama ni.. stiap mlm slps trwih dlm pkul 10.30 kami akan ke court untk brlatih.. ehemmm.. dlm latihan kami ambik ksmptn brmain permainan kanak2.. yg slalu kami main adalah musang dgn ayam n nenek2.. hahhah.. kami kanak2 ribena.. ta[i kami don't care, if we said we want to play, we will do that.. masa main mmg xingt apa dh.. xde yg ayu ke kls. brlari, menjrit sana sini..kami smua sporting xde cntrol ayu.. xde yg lari trkepit2.. smua free.. tapi kami merasai keseronokkan nya slps bermain wlaupun berpeluh2 smpai brapa tong [eluh mngalir dlm bdn,, brt bdn trun rasa ramdhn thn ni.. i don't careeee.....

berpeluh mmg baik untuk ksihtan tapi lps main tgh2 mlm kami akan blik mndi. eh sihat ke ni? hahaha.. slagi lthn drama xhbs slagi 2 la kami akan main n mndi mlm. kalu la abah thu mmg truk kena ni.. abah mmg pntng la kalu mndi malm.. maaf abah,.
pkul 1 pagi bru blik,, kami xmain bnda xelok, kami brlatih then main2.. mmg lthnya xblh nk kata, tpi sbb sronok kami xheran pun psl lth.. 

blik2 lthn, aku trpksa kena buka utube nk hfl lagu untuk choir.. ish2 bln 2 rmadhan ni xtvt mcm ni plak kena bt. nsb baik lagu yg choir 2 slalu aku nyanyikan,, jadi lririk dh thu la skit2.. aku xsbr nk tnggu untuk kami punyer program 2.. harap2 smua brjln dgn lncr.. 
#grup kami mmg sporting.. love you allz.. i hope u love allz love me too.. 
 ni main musang ayam 



ni main nenek2,,

 #mcm ni la lagak kmi bermainnn







No comments:

Post a Comment

laGu