rama2 terbang

SELAMAT DATANG KE DUNIAKU

Thursday 24 January 2013

true story


Aku ingin menulis sesuatu tentang diriku, sudah lama tidak aku menulis. Mungkin ayat berterabur.. apa 2 pun aku ingin juga menulis.. luahan hati ini hanya untuk aku…
            1ST day
            Nama aku ni Tuan nurfatihah bt Tuan yusof. Selalu je orang pertikaikan nama aku. Ayat yang selalu aku terima adalah  ‘kenapa tuan’? apa yang aku boleh jawab ‘ dah nama abah tuan’. Kadang-kadang aku aku juga terfikir kenapa la pangkal nama keluarga aku ni tuan. Tapi aku biarkan saja persoalan itu, bagi aku itu hanya nama. Tidak ada yang pelik. Ok, habis cerita pasal nama aku. Panjang je nak intro aku punyer nama.hehe.. sambung balik cerita aku ni. Tadi aku g tolong abah aku tanggalkan baju sebab abah sakit tangan untuk angkat tangan. Umur aku 19 tahun dah jadi anak dara aku ni, dah boleh kahwin dah ni.. opss, terlebih sudah. Haha. Shhh, jangan bgatau ma n abah tau. Aku pelajar diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak a.k.a PAKK di UPSI. Kos aku ambil ni seronok tau. Kalu tak percaya try la ambil kos ni ugk. Chop.. jangan la nk ambil kos ni ramai – ramai nanti susah aku nak mintak kerja, persaingan sengit la plak. Hehe, jangan marah erk nanti tak comey macam lisa surihani. Eh eh aku ni dah melencong jauh dah ni. Sampai nama lisa pun terkeluar ni.



No comments:

Post a Comment

laGu