rama2 terbang

SELAMAT DATANG KE DUNIAKU

Thursday 3 October 2013

Rama-rama berkepak

orang kata kalau kita jumpa seseorang then, jantung kita brdengup dgn kuat, cintalah nama nya.. kalau macam tu berapa ramai cinta la cinta hati kalau setiap kali jumpa dengan lelaki
asyik berdengup kencan je jantung.. hehhe yang tu kisah orang lain..
kalau aku pulak nak yg macam ni:)
aku akan ibaratkan ada kumpulan rama sedang tidur di dalam perut aku ini
apabila tiba masanya dia akan berterbangan..
masanya akan tiba bila,,,
sekali pandang dia je terus rama-rama dalam perut ni bergelepar brterbangan dan membuatkan aku rasa sesak macam tak cukup oxygen..
setiap butir bicaranya tidak kosong dan membuatkan rama-rama dalam perut aku tidak tentu arah
semakin dia dekat semakin rama-rama aku naik ke atas, dari perut mula bergerak-gerak ke dada, #aaduh. seperti serentak dia mengalirkan pandangan dan berbisik perlahan. aku juga tertunduk sedikit meraba perut yang bergelora, cuba menenangkan rama-rama yang penuh di dalam perut yang berterbangan riang dan ghairah. 
semakin dia mendekat, aku harap aku silap, sesak nafasku, aku cuba bertenang, rasa darah seperti mengalir, jantung seperti terhentak kuat, kemudian senyap !
ouch, apabila rama-rama berada di kemuncak jantung ku menghentam kuat dada ku,
the meaning of love for me.
suatu hari akan kurasai sesaknya nafas kerana serbuan rama-rama ke jantung kerana ingin melihat cinta.
bukan cinta mainan tapi cinta halal..
cinta yang suci tiada persoalan tiada jawapan, ia datang dari Allah,
hanya mereka yang ikhlas sahaja yang terpilih untuk memikrkannya,
ajaibnya rasa cinta ini hanya Allah yang tahu. 


jadilah seperti merpati putih nampak jinak tapi susah nak perangkap
jadilah wanita seperti mawar berduri, nampak cantik tapi bberbisa..

#hawa janga cepat dibawa terbang ke langit khayalan indah palsu oleh adam,

No comments:

Post a Comment

laGu