rama2 terbang

SELAMAT DATANG KE DUNIAKU

Thursday 22 August 2013

Fairytale Night

ASSALAMUALAIKUM, Hai, hello,,,,
 yes i'm done.. eh tiba 2 plak ni.. jom2 kita tgk apa yg done.. hikhik... yg sbnrnya, saya dh selesai satu program bsr untuk sem ni.. program ni kami nama kan sbg fairytale night... yahoo.. Alhamdulillah program ini berjalan dgn lancar, kalu ada kslpn teknikal hnya sedikit..

jom crita psl kjadian program ni..
kalau nk thu aku ambik part drama untuk program ni.. ingtkan mudah rupa nya ayoyoyo bnyk susah la.. tapi kami blh atasi smuanya,, watak aku plak yg pling simple in the world. handmaiden kpd michele as a princess clara n ah as a evil queen..
simple2 pun praktis kena bt, lakonan mesti nmpk real kan,, mlm ni plak aku n iera kena jadi usyer sbb pakaian kami hmpir sama. nmpk mudah krjanya tapi ssh jgk nk jadi usyer.. nak pulak time vip hmpir nk smpai. kekalutan pasti akan brlaku. bila difikir2 kan blik masa sekolah dulu pun aku jgk muka usyer ni.. msuk u pun jadi usyer jgk.. nasib badan..

mls nk tlis bnyk2...

 ni time drama.. sdey xbnyk pun gmbr untuk drama.. yg ni nsb baik ada.. sbnrnya nak time yg angle n prince tatumn mnari.. xde pun gmbr diorang..

 ni time choral speaking... meremang bulu roma tgk diorang punyer prsmbahan..  
tahniah good job..

i have a dreamz,, song punyer persembahan,, time ni suka tgk adib sbb
 comey sngt dia jadi badut yang nakal,, comey aje grup song bt lakonan.. 

kami beradu tenaga... sms choir.. lirik enth kemana.. nmpk je skema, 
tapi sbnrnya kami sdg brbisik2 time ni... 

jom kita tgk sesi fotografi blkng tabir... plih2 gmbr,,

 para pelakon drama.. xsmua yg ada sbb diorang tgh bersiap,, 
i like this skirt sbb aku blh pusing.. heheh

 kami pakai skirt kembang,,, blur2 pun jadi la,,

 nice pic, kak elin n adib..
adib yg slalu bt kak elin marah,, ayt yg slalu aku dgr,, " jgn kecek dgn kak" 

handmaiden n evil queen yg cntik..
evil queen mengamuk bila tgk pakaian aku ni.. 
sbb aku n iera ckp yg kami hnya pakai tshirt n skirt aje.. bising 1 pntas kami gaduh. hahha

mom n dad, sweet sngt diorang ni.. hehhe.. 


org lain kalut slin bju.. kami kalut nk brgmbr... aku n adib pngapit..

 din n ah.. nmpk comey aje mereka ni.. din siap bt dp lgi gmbr ni,,,

smbil mnunggu ketibaan vip.. posing2 .. 


dgn prince tatumn yg sombong... nsb baik jurukamera volunteer nk ambik gmbr.. 
kalu x mmg xde la gmbr kami..
 kami duduk lensa kamera menghala... kami pun snyum je la...  

angel yg cntik.. 

last moment.. slps aku brkejran dgn vip.. hahha. xingt nk usyer vip untuk kluar.. 
hahha... 

hero2 kls kami,,,

 terima kasih umi comel.. sdey xdop pown gmbr dgn umi.. sob sob.

  apa la diorang tgh bt ni.. tapi comey..

 sekali lagi terima kasih umi,,, kecik2 pun ore nmpk umi..

 angel n prince tatumn,, 
rasanya cik pah xthu ada org nk ambik gmbr skali 2... haha 


#cukup la gmbr untuk mlm ni.. nnt saya update lain kali bila dpt gmbr lain.. maaf sngt.. xde pun gmbr iera my partner ni.. xcekak duk cri jgk ni..


No comments:

Post a Comment

laGu