rama2 terbang

SELAMAT DATANG KE DUNIAKU

Wednesday 6 March 2013

memory sekolah,.

kenangan sekolah dulu 2... 


ni lah saya masa muda 2 dulu.. xde bezanya.. gmbr ni diambil sebelah tandas.. 
tmpt yg mnarik wlaupun sebelah tandas..

ni rakanseperjuangan aku masa form 5.. dia kwn dia cikgu dia la tmpat aku meluah dia juga tmpat aku brgaduh.. miss a lots.. 

nini la separuh budak kelas aku masa f5.. 5 sains 1 dalm kenangan,,
pic ni diambil masa jamuan akhir tahun...semua dah ada life masing2.. :)

 
ni masa aku pergi berkayak.. :) rindu sangat time 2 aktif dulu 2... 
apa aku xbt.. semuanya aku buat.. 

 nia aku pnyer geng.. k.chiq, cheq n nadia.. miss u allz... 



harap hubungan kita semua akan kekal.. indahnya zaman sekolah 2.. xboleh nk cerita keindahan itu..  a lots of memory.... 

2 comments:

laGu